گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

نوروز91

1391/1/24 16:39
نویسنده : بابا محسن
2,021 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... رسیدنم بخیر !چشمک

امان از بی اینترنتی ...عینک

امیدواریم تا این موقع از سال بهتون خوش گذشته باشه و همینطور روزهای آتی هم خوش بگذره

دلم نمی خواد اینجا این مطلب را بیان کنم ولی اینم جزئی از روزهای زندگی است ... ایام نوروز امسال برای خانواده همسرم پر بود از دلواپسی ... چرا که شب عید دایی همسرم سکته کرد و در بیمارستان بستری شد و سرنوشت اینگونه بود که فقط یازده روز از سال نود را در این دنیای فانی سپری کند ... خدا رفتگان شما را هم بیامرزه ...ناراحت

خلاصه برای بهبود اوضاع روحی و روانی مهربان همسر ، ایشان به همراه خواهر بزرگشون و البته پرهام خان میشه گفت سیزده را تهران به در کردند ! و منم از فرصت استفاده کردم و اون چند روز کارهای عقب افتاده و درس و کمی تفرج از نوع مجردی کنم ( فکر بد نکنید تفریح من اینه بزنم شبکه من و تو یک برنامه مستند ببینم یا یک موسیقی به غیر از آهنگهای شنگول و منگول و ... با صدای بلند تو خونه گوش بدم ...! والله ...! ) نگران

ناگفته نماند به لطف فناوری دنیای دیجیتال شبها با پرهام چت میکردم اونم با وبکم . آمار اسباب بازیهاشو و عروسکاشو میگرفت...! اونروز که رفتم ترمینال اولش که از اتوبوس پیاده شد و منو دید کمی خجالت کشید ... نمی دونم چرا ؟! همش سه روز از هم دور بودیم متفکر ولی سه ساعت تموم از اتوبوس و آقا پلیس و ... برام حرف زد ... مغزم داشت سوت میکشید دیگه ! اما معلوم بود اونجا هم بهش خوش گذشته ...

پرهام

 دوستان عزیزمون که به ما سر میزنن و کامنت میذارن نمیدونن چقدر ما را خوشحال میکنن قلبالهی از ما دلگیر نشن که وقت نمیکنیم به همشون تند تند سر بزنیم خجالت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (53)

مامان پارساجون
24 فروردین 91 17:20
ایشالا باقی سال پر از شادی واستون باشه
مامان اسراواسما
25 فروردین 91 16:24
سلام!خدا رحمتشون کنه.امید وارم بقیه سال وسالهای آتی همیشه خوشی مهمون دلهاتون باشه.
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 فروردین 91 21:01
سلاااااااااااام ممنون که به ما سر زدید وبلاگ قشنگی دارید دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم لطفا ما رو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید و خبربدید شما رو لینک کنم مرسی
فرشته مامان امین رضا
25 فروردین 91 21:33
سلام بابائی
مامان پاتمه و آویسا
26 فروردین 91 11:34
سلام
به به تو ایم عید مجتلی هر چند کوتاه براتون پیش اومده
سال نو مبارک راستی از طرف من به مامانی پرهام جون هم تبریک عرض کنید

سلام - قبلنا دستخط بهتری داشتین ..! !!!
عید که گذشت ...چیو به مامانی تبریک بگم ...!؟ خواهر من توجه نکردین : داییش فوت کرده ها...! توی این شبهای بارونی تو کوچه آواره ام نکنین ... گناه دارم...!
مامان علی خوشتیپ
26 فروردین 91 14:35
سلام بابا محسن.خوبی؟سرحالی؟ چندباری سر زدم دیدم آپ جدید نداشتید... از طرف ما هم به خانومتون تسلیت بگید پرهام جونم ببوسید از طرف من.محکممممممم ایشاالله به قول مامان پارسا جون باقی سال براتون پر از شادی همراه با سلامتی باشه
آزاده
27 فروردین 91 10:08
سلام تسلیت میگم ایشالا بقیه سال و با شادی و موفقیت سپری کنید
مامان دیانا
27 فروردین 91 14:39
سلام و عید شما مبارک البت یه کم دیر شده به بزرگی خودتون می بخشید پرهام جونم خوبه ؟ امید وارم از این به بعد برای شما پر از لحظات شادی آور باشه
پونه
27 فروردین 91 16:51
سلام وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم از وبلاگ پسر منم که اونم اسمش پرهامه دیدن کنید
مامان ماهان
27 فروردین 91 17:21
سلام تسلیت میگم روحش شاد ........ خوب چیکار کنه 3 روز از شما دور بوده باید حرفای این 3 روز رو تخلیه کنه یا نه
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 فروردین 91 15:27
سلاااااااااام
وبلاگتون خیلی خوندنیه .قشنگ مینویسید.
من قبلا هم سر زدم اما نشد نظر بذارم.
نمیدونم چرا نظرم ثبت نمیشد و ارور میداد.
دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم.لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید مرسی

سلام - حتما در اسرع وقت - ممنون از لطفتون
مامان پرهام
29 فروردین 91 9:27
سلام سال نو مبارک ایشاللا سال پر از سلامتی برای همه باشه. پرهام ما هم وقتی یه اتفاق ساده ای رو می بینه اونقدر با آب و تاب تعریف می کنه که ما می فهمیمی چقدر بی احساس به دنیا نگاه می کنیم
مامان مریم
30 فروردین 91 1:04
خدا رحمتشون کنه .امیدوارم امسال رو با شادی وبدون ناراحتی وغم سپری کنید.
مامان نادیا و نلیا
30 فروردین 91 9:03
سلام سال خوبی داشته باشین....پسرتون هم خیلی نازه خدا حفظش کنه...به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
زهرا از نی نی وبلاگ213
30 فروردین 91 14:32
سلاااااااااام منم شما رو لینک کردم
لواشک
30 فروردین 91 22:41
به به چه عجبه خدا بیامرزدشون ایشالا بقیه سال به خوشی اوا دیدین چی شد انقدر هول شدم بازم سلام یادم رفت سلاملیکوم احوال شما خوبین؟ پرهام جان خوبه ؟ مامان خانومی خوبه؟ خداروشکر
فریبا
30 فروردین 91 23:09
سلام از صمیم قلب به همسرتون و شما تسلیت میگم کلا نمی دونم چرا امسال عید جالبی برا یه سری نبوده امید وارم باقی روزها همه سر شار باشه از شادی و سلامتی پرهام جون رو ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:17
سلام خوبید؟ خدا رحمتشون کنه ایشاا... دیگه غم نبینید
مرد كوچك من
2 اردیبهشت 91 10:57
سلام فك كنم خيلي هم بد نشد حداقل آقا پرهام با دنياي ديجيتال آشنا شدن خدا همه رفتگان رو بيامرزه
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 14:05
سلام به پرهاميه خاله و باباييه مهربون و مامانيه خوبش مي گم بابايي دليل دير آپ كردن شما چيه ما از مشغلست شما از چي اينقدر دير به دير آپ مي كنين دلمون براي پرهام و كاراش تنگ شده خوب
فهیمه مامان پرهام
3 اردیبهشت 91 10:38
سلام بابا محسن برای دائی همسرتون آرزوی آرامش و آمرزش می کنم امیدوارم این تنها اتفاق بد سال 91 براتون بوده باشه و سه تائی کنار هم شاد و سلامت باشین پرهام جونو ببوسین
Rahro
3 اردیبهشت 91 10:38
سفر کن پا به جاده بگذار میرسی به آرزویت تو فقط سفر کن جاده ها مال توست روزی که باور داری: میرسی خواسته هایت از اراده ات کوچکتر است میرسی روزی فقط باور کن سفر کن که رسیدن حق تو است باور کن خودت را و خواسته ات را باور کن
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 17:12
سلاااااااااااااام به پرهام کوچولوی عزیزم و بابای مهربونش . میخواستم بگم که با اجازتون ما هم نقل مکان کردیم به نی نی وبلاگ وشما رو تو وبلاگ حدید لینک کردیم . خوشحال میشم اگه منو با آدرس جدیدلینک کنید: www.http://nini213.niniweblog.com لطفا مارو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید وخبر بدید ممنونم
Rahro
8 اردیبهشت 91 13:10
گاه دلتنگ میشوم ، دلتنگ تر از همه دلتنگی ها گوشه ای می نشینم و حسرت ها را می شمارم و باختن ها را و صدای شکستن ها را ... نمی دانم من کدام امید را ناامید کرده ام و کدام خواهش را نشنیدم و به کدام دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم .
مامان آرتین
11 اردیبهشت 91 0:56
سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشید.پرهام جون رو ببوسید.
مامان آريا
11 اردیبهشت 91 14:12
فوت دايي رو به مامانيه مهربون تسليت مي گم اميدوارم الباقي سال براتون پر از شادي و خنده باشه
مامان پرهام
14 اردیبهشت 91 1:16
کجایید؟
مرضیه
16 اردیبهشت 91 23:44
آپم با قدم نورسیده
مامان اسراواسما
21 اردیبهشت 91 23:09
تقدیم به مامانی پرهام جون: زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 91 0:59
سلام بابايي خوبيد؟پرهام جون خوبه؟مامانش خوبه؟ انگار دستم خير نبوده ها...البته براي پست جديد گذاشتن.كاش نظر نذاشته بودم راستي روز مادر رو به مامان پرهام جون تبريك ميگم
بابای زهرا کوچولو
23 اردیبهشت 91 4:09
سلام.دیگه بد جور نگران شدم. یه خبر به ما بدهید .انشاالله خوش باشید.
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 اردیبهشت 91 8:11
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 اردیبهشت 91 8:12
راستی ما رو به آدرس جدید لینک کنید ممنون میشم: nini213.niniweblog.com
معصومه عمه پرهام
23 اردیبهشت 91 14:23
خدا رحمتشون کنه کجایید پس؟؟؟؟؟؟؟
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 15:51
خبری ازتون نیست و غیبت تون داره طولانی میشه؟؟؟؟؟؟؟ برای مامان پرهام جون : کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
Rahro
29 اردیبهشت 91 1:06
رویای با تو بودن را نمی توان نوشت نمی توان گفت و حتی نمیتوان سرود با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی در نداشتند و... و من همچون غربت زده ای در اغوش بی کران دریای بی کسی به انتظار ساحل نگاهت می نشینم و می مانم تا ابد و تا وقتی که شبنم زلال احساست زنگار غم را از وجودم بشوید بانوی دریای من... کاش قلب وسعت می گرفت شمع با پروانه الفت می گرفت کاش توی جاده های زندگی خنده هم از گریه سبقت می گرفت
مامان خورشيد
31 اردیبهشت 91 8:02
الهي هرجا و مشغول هركاري هستيد سلامت باشيد. الهي سال جديد سال خوبي براتون باشه و خدا رفتگانتون رو بيامرزه و ديگه براتون پيش نياد. از روي ماه پرهام مي بوسم.
بابای زهرا کوچولو
2 خرداد 91 15:33
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 خرداد 91 10:13
سلااااااااااااااام بابا سفرهای دور دور
بهار(مامانی شهراد)
5 خرداد 91 13:28
کجایی عزیزمفکر کنم دیگه مارو فراموش کردیپیشمون بیا
بابای مهربون
6 خرداد 91 0:52
سلام این متن رو به همه دوستان نوشتم عزیزانی که هنوز پست آخر این وبلاگ رو نخوندن دعوت می کنم برن بخونن و از این به بعد هم در آدرس جدید در خدمتتون هستم لطفا اسم ما رو به فرشته کوچولو تغییر بدین و به این آدرس تشریف بیارین و اینم آدرس جدید ماست تغییر بدین لطفا http://fereshtekocholo.niniweblog.com با آرزوی بهترین ها
مامان پرهام
10 خرداد 91 10:02
ولی من دلگیر میشم سر بزنید
مامان آريا
10 خرداد 91 11:44
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی است تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . . روزتون مبارك روز مرد و به پرهامي هم تبريك مي گم
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 13:12
ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان پیشاپیش روز پدر برشما مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/34150392096925158131.jpg @};
فهیمه
11 خرداد 91 19:57
سلام بابا محسن چرا آپ نمی کنین؟ حالتون خوبه؟ روزتون هم پیش پیش مبارک
نسترن
13 خرداد 91 23:49
سلام..آخی چه وبلاگ قشنگی برای گل پسرتون درست کردین.خدا نگهش داره براتون..
ثبت خاطرات کودکی
15 خرداد 91 22:13
..........@.....................@ ...........@......................@ ............@.......................@ .............@........................@ ..............@.........................@ ...............@............@@........@ ....@.........@.........@.....@.......@ .....@.........@.................@.......@ ........@......@................@........@.@ ............@@.............@@@@@@.....@ ......................................................@ ........................................................@ ...........@.....@.....................................@@ با سلااااااااااام...............................................@ سپاسگزارم که ما رو تنها نمیذارید ........................@ اللهم عجل لولیک الفرج........................................@ ....................@............................................@ .......................@@.....................................@ .............................@@@@@@@@@@@@@ میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 17:05
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به شما و خانواده گرامیتون تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشید
فهیمه
16 خرداد 91 17:53
ای داد بیداد گفتیم حداقل برا روز پدر هم که شده امروز ازتون خبری می گیرما به هر حال امیدوارم حالتون خوب باشه و روزتونم با یه روز تاخیر تبریک میگم
فهیمه
17 خرداد 91 19:38
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
بابای زهرا کوچولو
17 خرداد 91 21:19
فریبا
19 خرداد 91 14:17
سلام کجایید؟ خبری از تون نیست... قبلا قعالتر بودید.... نکنه ادرستون عوض شده و دیگه اینجا نمینویسید و ما خبر نداریم؟
هدی جون
26 خرداد 91 13:27
سلام آپم