گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

نوروز 92

1392/1/10 20:36
نویسنده : بابا محسن
1,698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب و با وفامون . آرزو داریم سال جدید را با سلامتی و شادکامی شروع کرده باشید و تعطیلات خوش بگذره .

سال 91 هرچه بود گذشت و علت غیبت ما را بگذارید به پای نداشتن اینترنت ! هر چند که از من بعیده

خماری اینترنت کشیدن ! گاهی با گوشی توی گوگل و... اما مثل غذا خوردن به سبک چینی ها دق مرگ میکنه آدمو ...

حالا ... فراز و نشیب سال گذشته زیاد بود فقط اوناییکه به پرهام مربوطه را میگم  مثلا ایشون به مهد کودک

تشریف میبردن که این خودش کلی حرف برا گفتن داره

و اینکه یک نی نی جدید ....

صبر کنید ادامه بدم ... ( چشم شما هم روشن ...  قربان شما ...)

امیر علی

داشتم میگفتم .... ایشون پسر دخترخاله ی پرهام هستند ... ابروکه اواخر تابستان به دنیا اومدن و

به بابا و مامانش تبریک میگیم و دعا های خوب خوب برای امیرعلی جان داریم .

parham

ایشون هم که معرف حضورتون هست . پسر کوچولویی با سئوالات بیشمار و اظهارنظراتی کودکانه

که لقب مرد کوچک بیشتر برازندش شده . آرزوش بزرگ شدن و قدکشیدنه ! هرکاری که ما بهش اجازه 

نمیدیم انجام بده میگه خودم بزرگ بشم میتونم ... هنوز تمام حروف را نمیتونه ادا کنه و همین بامزش میکنه ! خلاصه اینکه بازیگوش و پرانرژی . ناگفته نماند خیلی وقتها بی دردسر تنهایی بازی میکنه 

و اگه من طاقت بیارم و نپرم وسط بازیش سرش به کار خودش گرمه ! چون میدونم لذت بازیش صد برابر میشه و گذشته از خنده و شوخی میتونم خیلی مفاهیم دنیای بیرون را بهش یاد بدم . 

انصافا بچه های امروزی بیشتر وقتشون توی خونه تنها و در محیطی محدود صرف میشه باید درکشون کنیم و بذاریم گاهی خودشون را خالی کنن . بچه اند دیگه ... اینقدر گیر ندید بشینه ...! از یجا نشستن

کسی به جایی نمیرسه . خدا گفته از تو حرکت از من برکت . باید جنب و جوش کنه ... خداییش شما

چقدر آرزو میکنید مثل فنر از جا بپرید برید تو آشپزخونه یک لیوان آب بخورید و برگردید پای تلویزیون! اکثر ما وقتی میشینیم با لدر باید تکونمون

بدن ! خمیازهدیگه بچه ها را به تنبلی وادار نکنیم . لبخند

چند روز پیش اصفهان بودیم چند سالی بود نرفته بودم . از دیدن خشک بودن زاینده رود خیلی تاسف خوردم و با خودم گفتم چه بر سر این آب و خاک داریم میاریم؟! سالها این رود زنده بوده و زندگی میبخشیده آخه چــــرا ...!؟

زاینده رود سابق

 انشالله سال پربرکتی باشه و درهای رحمت الهی بر ایران و ایران دوستان واقعی باز باشه ...

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان علي خوشتيپ
14 فروردین 92 11:41
قدم نو رسيده مبارك.ماشاالله خيلي نازه امير علي كوچولو مرد كوچك هم كه هزار ماشاالله داره،نازتر و خواستني تر از هميشه.ورودش به مهد رو هم تبريك ميگم براي زاينده رود و كلا براي خيلي چيزاي ديگه هم واقعا متاسفم .خيلي براي آينده بچه هامون نگرانم ايشاالله امسال هم براي شما و ديگر ايران دوستان واقعي سال پربركتي باشه
فریبا
15 فروردین 92 11:59
سلام عید شما هم مبارک به به چشم ما به جمال شما روشن شد... امان از این بی اینترنتی..... قدم نو رسیده مبارک اینقده شبیه به بزرگ مرد کوچ بود که فکر کردم علت غیبتتون نی نی جدیده و واسه پرهام این بزرگ مرد کوچک داداش آوردید....چه پدر خوب و دلسوزی هستید که این قدر واسه پرهام جون وقت میذارید خدا شما و بانو رو واسه پرهام جون نگه داره....پایدار باشید
مامان اسرا واسما
11 اردیبهشت 92 14:03
تقدیم به مامان پرهام زن شکوفه ایی است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
مامان آريا
11 اردیبهشت 92 14:27
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی توی روزگار غربت با غم دل آشنایی مینویسم از سر خط ای معنی بودن منیویسم تا همیشه توی لایق ستودن روز مادر و از طرف من و آريا به مامان پرهام تبريك بگيد و پرهامي رو هم ببوسيد
مامان پرهام
20 اردیبهشت 92 15:06
شب آرزوها (لیله الرغائب) اولین شب جمعه ماه رجب . ( پنج شنبه 25 – 2 – ۱۳۹2 ) چقدر دوست دارم که وقت مناجات خدای من بخوانمت، الهی . . . ربی . . . این حس مالکیت، این که تو خدای من هستی . . . انگار همه ی حفره ها و جاهای خالی را پر می کند . . .
مامان علي خوشتيپ
2 خرداد 92 22:38
نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر گرامي روزت مبارك
مامان پرهام
30 خرداد 92 9:57
سلام فکر کردم نی نی جدیده خودتونه!
ملودی
5 تیر 92 20:14
بهترینهای سیمونی و لباس کودک دلبندتان را از ما بخواهید قیمتهای ما را مقایسه کنید بعد تصمیم بگیرید
نازنین مریم
8 تیر 92 12:17
سلام چون یکی از راهای زمینه سازی برای فرج آقا و مولایمان حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) تربیت فرزندان شایسته ، و آماده کردن آنها برای یاری حضرت است مطالبی در این باره گذاشتم منتظر حضورتون هستم
مهلا میر
17 تیر 92 13:31
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
مرضیه
26 تیر 92 15:51
سلام آپیدممممممممممممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 مرداد 92 17:33
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی
مامان نگار
15 مرداد 92 9:10
تولدت مبارک منم امروز تولدمه میای با هم دوست بشیم؟
ماجون
9 اسفند 92 20:49
پیشاپیش عید تون مبارک به ما هم سر بزنید