گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

آموزش قرار دادن کلیپ در وبلاگ

1390/9/20 13:39
نویسنده : بابا محسن
1,897 بازدید
اشتراک گذاری

١ - اول در سایت آپارات عضو شوید    www.aparat.com

2- فایل ویدیویی خود را آنجا آپلود کنید

3- کد ( اچ تی ام ال ) را از آنجا دریافت و در محل قرار گیری کد ( اچ تی ام ال ) پست جدید خود قرار دهید

سوالی بود اگر اینجا بیام و ببینم سریعا پاسخ میدم .

به عنوان نمونه کلیپ زیر مربوط به سال گذشته پرهامه که هنوز نمیتونست راه بره ...

پسندها (1)

نظرات (32)

فهیمه مامان پرهام
20 آذر 90 14:09
ممنون، عالی بود، چون همش تنبلی می کردم که برم دنبالش و می گفتم؛ حالا بعد...

اما امیدوارم برا نی نی وبلاگ و بلاگفا فرقی نداشته باشه

توی بلاگفا هم بدون مشکل کار میکنه
فریبا
20 آذر 90 15:24
سلام
ممنونم از راهنماییتون
الهی فدای این پرهام خوردنی بشم مننننننننن
عالییییییی بود
مرسیییییییییییییی
همیشه شاد و سلامت باشی پرهام جون

سلام - مرسی...!
بابا هومن
20 آذر 90 17:13
سلام محسن جان

ممنون که مارو از یاد نبردی

یه پست گذاشتم که علت دیر آپ کردنمو نوشتم

سلام - متوجه شدم - انشالله که هرچه زودتر کسالت پدر بزرگوارتون برطرف بشه -
مامانی طاها
20 آذر 90 17:33
برام باز نمیشه فایلش چه کنم تا بتونم ببینم

برنامه فلش پلیر جدید را نصب کنیدflash player
مامان آريا
21 آذر 90 11:09
سلام ممنون از اين راهنماييتون جيگره پرهام خوشگلو بانمكو
فرشته مامان امين رضا
21 آذر 90 12:16
سلام بابائي

واي ازاين قندعسل بانمك!
نميگين پرهام جون چش بخوره.اسپنديادتون نره.ببوسينش ازطرف من

سلام
خوشبختانه خاله ها و عموهای وبلاگیمون چشماشون شور نیست !!!! انشالله که همه بچه ها صحیح و سالم باشند الهی ....

هستی
21 آذر 90 13:54
فداش نازیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا حفظش کند
هستی
21 آذر 90 13:59
پرهام جان فدایی داری دربست
مامان پاتمه
21 آذر 90 20:52
ممنونم خیلی مفید بود
ولی اگه اشتباه نکنم لازم نیست حتما تو آپارات عضو بشیم با پرشین گیگ که ما عضویم هم میشه فیلم آپلود کرد

آیا با پرشین گیگ هم میشه فیلم را توی وبلاگ پخش کرد ؟ من که مطمئن نیستم !
مامان زهرا نازنازی
22 آذر 90 2:53
خدا حفظش کنه


مامان آرین
23 آذر 90 12:38
بابای پرهام سلام . خیلی ممنون که سوالمو پی گیری کردین ولی میدونین مشکل من اینه که من یه فایل مثلا 10 دقیقه ای دارم که میخوام فقط 4 دقیقه اش رو آپلود کنم و اون کارو بلد نیستم. اشکال کامپیوتری از بیخ وبن . نه ؟

قبل از آپلود باید قسمتهای زاید را حذف کنید - اونم با نرم افزارهای مربوطه کار آسونیه . بخصوص که سعی شده برای عموم برنامه های ساده ایی طراحی کنند ...
مامان علی خوشتیپ
23 آذر 90 13:33
وااااااااااای ممنون.من همین سئوالو امروز از مدیر پرسیدم ولی جوابمو نداد با خدا خیر بده شما رو ماشاالله به پرهام ناز و با نمک میگم من که ذوق نکردمولی فضولیم گل کرد بابت قضیه بچگیاتون
مامان آرین
23 آذر 90 14:52
بله اینترنت پرسرعت دارم ولی اگه باز هم براتون زحمت هست سعی میکنم از بیرون نرم افزارهایی که گفتین رو تهیه کنم .
ثبت خاطرات کودکی
23 آذر 90 19:48
سلام...اما من که نتونستم ببینم چی؟پیروز باشید


هستی
23 آذر 90 21:17
باز قالب این وبلاگ خراب شده

عمه خانوم ظاهرا مشکلی نیست
مامان اسرا واسما
23 آذر 90 23:21
سلام !خسته نباشین.پرهام جون از اولش هم خیلی ناز بوده هاااااا
راستش دیروز یه سر اومدم ببینم چه خبررفتم دیدن کلیپ,بعد این کلیپ واون کلیپ دیگه یادم رفت کامنت بذارم

سلام
باهاتون موافقم - سایت آپارات که میری برگشتنت با خداست !
بابای زهرا
24 آذر 90 0:46
مامان علي خوشتيپ
24 آذر 90 8:16
سلام بابا محسن.من رفتم ثبت نام كردم
ولي فكر كنم برنامه آپارات مشكل داره .بعد از سه ساعت كه بارگيري رو انجام داد ، هيچ كدي رو دريافت نكردم
ميشه راهنماييم كنيد چيكار كنم؟

یا حجم کلیپتون بالا بوده یا سرعت اینترنت کم !
اما بعد از آپلود شدن میرید قسمت (کانال شما ) روی کلیپ آپلود شده کلیک کنید تا وارد قسمت بعد بشید - زیر تصویر دکمه ( دریافت کد ویدیو ) هست دیگه !!!
بابای پرهام
24 آذر 90 13:55
سلام . خیلی جالب بود راستی این توی baby center هم میشه؟ راستی من بابای پرهام دارابی ام. اگر خواستی من را به اسم پر ارزوهام پرهام لینک کن. یه سر هم به ما بزن

سلام - نمیدونم میشه !؟ میرم ببینم میشه ؟!
حدس میزدم - بازم از حضورت اینجا خیلی خوشحال شدم-
نکنه دوست دارین دوبار اسمتون توی لینک دوستانمون باشه !
مامان علي خوشتيپ
24 آذر 90 14:03
دريافت كد نبود به خداااااااااااااا!!!
ولي حجم كليپم بالاس.80مگابايت

شما پدر آپاراتو یکروزه در آوردی !!!
اینجور کلیپها حتی اگر آپلود هم بشن بقیه به ندرت میتونن ببیننش ! اول با این برنامه های کانورتر حجمشو کم کنید !
شما اول حجمشو کم کنید دوباره امتحان کنید
معصومه عمه پرهام
24 آذر 90 19:06
ممنون از آموزشتون یکسالگی وبلاگتون مبارک. چقدر شیرینه خنده ی پرهام جوووون
مامان ماهان
24 آذر 90 23:30
خیلی ناززززززززززززززززززززززی عزیزم
مامان ماهان
24 آذر 90 23:30
با پست تولد آپم
مامان علي خوشتيپ
25 آذر 90 15:59
سلام بابا محسن
واقعا ممنون بابت راهنماييهاتون.نمي دونم چجوري جبران كنم.فقط دعا مي كنم هر جا هستيد شما و خانوادتون سالم ، شاد و در كنار هم لحظات خوبي داشته باشيد
آخرش موفق شدممممممممم
فقط كمي كيفيت فيلم پايين اومد ولي مهم نيست ميتونيد از فيلممون ديدن كنيد...
راستي كدمون 150 اگه راي بديد ممنون ميشم
بوووووووس براي پرهامي ناز و خوشتيپ

سلام - فیلم را دیدم فکر کنم شانستون زیاد باشه ...
مامان پرهام
26 آذر 90 9:04
سلام ممنونم بابت توضيحات اين پست. آقا پرهام هم ديگه داره مستقل مي شه هي نه نه نه!

هدف از این پست این بود که دوستان کلیپهای قشنگ و جالب از دلبندشون به اشتراک بذارن - دنیا دنیای مولتی مدیاست فقط نوشته و عکس میتونه خسته کننده بشه ...



مامان آرین
26 آذر 90 10:07
بابا محسن یادتون رفت لینک رو بران بفرستین

سلام - یادم نرفته - تازه اومدم !!!
SaRa
2 دی 90 0:50
سلام
چه بابای با ذوقی
تا حالا ندیده بودم باباها وبلاگ درست کنن یعنی به ندرت پیدا می شن باباهایی که برا کوچولوهاشون
چه پسره نانازی
خدا حفظش کنه


سلام
باباها هم وبلاگ درست میکنن اونم چه وبلاگهایی ...
ممنون .
مامان مریم
16 دی 90 3:50
ممنون بابا محسن .اتفاقا امروز از چند نفر که توی وبلاگ فیلم گذاشتند .درخواست کمک کردم. ممنون از راهنمایتون. کاش از خدا چیز دیگه ای رو خواسته بودم.
میترا
15 بهمن 90 1:04
با تشکر از راهنماییتون کد کلیپو از آپارات گرفتم ولی چیزی به اسم html توی پست جدید ندارم لطفا راهنمایییم کنین ممنون
مامان شایان
21 فروردین 91 14:31
سلام.کد HTML بعد اپلود از کدوم قسمت بردارم و دقیقا کجا قرار بدم هر کار کردم نشد.مرسی
مامان پرهام
15 بهمن 91 10:29
سلام وبلاگ قشنگي دارين.به ماهم سربزنيد.
سرباز جان بر کف ولایت
13 بهمن 92 14:36
سلام ببخشید یعنی کد ویدئو رو در کجا قرار بدم