گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

دوسالگی مرد کوچک ما

1390/5/22 15:57
نویسنده : بابا محسن
1,675 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد وبلاگی پرهام با حضور دوستان عزیزمون به خوبی برگزار شده و انصافا کامنت ها و کادوهای قشنگ و زیباشون  فراتر از یک دنیای مجازی باعث خوشحالی واقعی ما شده و تا دیر نشده یادگاریهای ماندگار و بی نظیر دوستان خوبمون را اینجا به یادگار قرار میدم . ضمنا جشن تولد پرهام احتمالا دوشنبه برگزار میشه که حتما عکسهاشو میارم اینجا :

زهرا نازنازی

از زهرانازنازی و مامان مهربونش بابت این کارت قشنگ تشکر میکنیم و براشون بهترینها را آرزو داریم .

این سه تا کارت زیبا و همین طور یک پست ویژه در وبلاگ " پر آرزوهام ، پرهام " کار قشنگی است که مامان پرهام جون برای ما انجام دادند که بازم ازشون تشکر میکنیم و انشالله عمری داشته باشیم و این محبتشون را جبران کنیم .

http://fereshteharezoohayeman.niniweblog.com/post28.php

این پست زیبا هم کار عمه هستی مهربونه . که بی دروغ جز اولین کسانی بود که کادوشو به ما داد . انشالله که همیشه سالم و تندرست باشی عمه خانم و هرچی دل پاک و مهربونت میخواد خدا بهت بده . اینها فقط تعدادی از عکسهاست .

http://shahradam.niniweblog.com/post10.php

و یک جشن تولد وبلاگی زیبا , زحمتی بود که مامان مهربون و باباکیوان شهراد جون ( یکی یدونه مامانو باباش )  برای ما کشیدند . آرزو می کنیم این خانواده گرامی همیشه سالم و برقرار باشند.

 

 

این کارت تبریک زیبا هم از طرف وبلاگ " نازدار مامانش " یعنی ماهان جون و مادر گرامیش :

دست شما درد نکنه خیلی عالی و با سلیقه کار شده (منظورم تعدادشمع ها است که یک جورایی به سن و سال من هم میاد ! چشمک ) راستی یک جشن تولد هم برای ما توی وبلاگشون گرفتند خجالت

وبلاگ " خورشید زندگی " هلیا جان و مادر مهربونش  با این کادوی قشنگشون خیلی ما را خوشحال کردند . ما هم براشون آرزوی شادکامی و موفقیت داریم

دوست خوبم بابای زهرا کوچولو علیرغم مشکلاتی که این روزها داشتند ما را با تهیه یک پست ویژه و این تصاویر زیبا شرمنده کردند و برای اینکه ایشون را خوشحال کنیم خیلی خوبه که در " ختم صلوات . ماه رمضان " در وبلاگشون شرکت کنیم .

http://www.star28.net/penguin_tebe.swf?msg=ParhaM%20JONAM

این کادوی زیبا و بهتر بگم متفاوت را دوست قدیمی و گرامی مون از وبلاگ " بیا تا برایت بگویم " برای پرهام جون فرستادند . واقعا دستشون درد نکنه و براشون از خدا آرزوی موفقیت و تندرستی میکنیم .

این هم کادوی زیبای خاله فریبا و خورشید زندگیش که معرف حضور همه هستند  (  وبلاگ : خورشیدی به نام ساغر )که از انتخابش معلومه  با روحیات بچه ها کاملا آشناست . ( پرهام عشق شمشیر شده جدیدا ..! ) دست شما درد نکنه ...

تصمیم دارم تمام این کارت تبریکهای قشنگ را چاپ کنم و در آلبوم عکس پرهام کنار بقیه عکس هاش قرار بدم .

 

پسندها (1)

نظرات (51)

معصومه عمه پرهام
15 مرداد 90 22:02
تولد تولد تولدتون مبارک
ایشالا هر دوتون 120 ساله بشین. و همیشه شاد و سالم باشین. پرهام جون 2ساله شد و شما 34ساله، درسته؟
پرهام خیلییییییی شبیه شماست.میگم نمیشه یه عکس از الان بابای پرهام بذارید ببینیم هنوز هم این شباهت پابرجاست؟
راستی قبول باشه

بله درست حساب کردین . خیلی خیلی ممنون . انشالله خدا به شما و تک تک اعضای خانوادتون طول عمر با عزت عطا کنه .
میترسم عکس خودمو بذارم مدیر نی نی وبلاگ از اینجا بیرونم کنه !!!
هستی
16 مرداد 90 0:17
سلام
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تولدت دوتاتون مبارک
الهی هزار سال سالم و سلامت بالا سر پرهام جون زندگی کنین
پرهام هم بشه 1003 ساله
هم شما و هم مادر گلش همیشه سلامت باشین
الهی که همیشه شادی باشه خونتون و تولد و جشن

چقدر خوبه پرهام یک عمه به این مهربونی داره ... حسودیم شد !
مامان زهرا نازنازی
16 مرداد 90 2:29






مامان سارال و صبا
16 مرداد 90 2:47
پرهام جان

مرسسسی .
فرشته مامان امين رضا
16 مرداد 90 7:52
سلام بابائي وپرهام تاز متولد شده

مباركه مباركه مباركه


حالشو دارید دوباره یک نوزاد تحویل بگیرید ؟!!!
خاله ( مامان حسین و علی )
16 مرداد 90 8:11
مبارک باشه موشک ... ایشالله 120 ساله بشی . و خدا مامان و باباتو حفظ کنه . اگه بیام خونتون ماشینت را میدی حسین بازی کنه !؟ باریکلا پسر خوب . تولد شما هم مبارک آقا محسن

چشم خاله ...قول میدم ! ( از اون قولها که خودت میدونی ! )
خیلی ممنون .
خاله طاطا
16 مرداد 90 8:15
خاله تولدت مبارک خوشگله خاله طاطا ... آبجی مطهره هم میگه تولدت مبارک ... بیا شمعا را فوت کن که صد سال زنده باشی .
محسن اقا تولدت مبارک ایشالله همیشه زنده باشی

مرسی خاله . آججججی مرسی ...
خیلی ممنون . شما هم انشالله همیشه برقرار باشید .
دایی جواد
16 مرداد 90 8:19
پرهام جون تولدت مبارک وقتی میای خونه دایی جواد باید چکار کنی ؟! آفرین خودت میدونی
آقا محسن تولدت مبارک انشالله خدا بهت عمر با عزت بده و سایه ات همیشه بر سر خانوادت باشه

دایی جواد مرسسسی .
جواد جان تشکر از لطفت . ایشالله به زودی جبران کنیم .
محسن (پسر خاله )
16 مرداد 90 8:29
جوانترین شاخه گل از قشنگترین گلهای باغ دلم تقدیم به تو که خیلی گلی
محسن جون تولدت مبارک

انشالله همیشه باغ دلت خرم باشه . تو هم گلی پسرخاله با معرفتم . انشالله به تمام آرزوهات برسی .
مامان علی و یکتا
16 مرداد 90 8:30
تولدت مبارک عزیزم . عرض تبریک با یک دنیا آرزویهای خوب .

ممنون خواهر خوبم که همیشه اولین کسی هستی که روز تولد منو یادت هست . ایام به کام باشه انشالله
هستی
16 مرداد 90 10:06
سلام داداشی
قبول نیست حسودیم شد امسال من اولین کسی بودم که به تو و پرهام جون تبریک گفتم
منم خوشحالم که پرهام برادرزاده ام است
الهی قوربونش برم من
عکس هاشو دوباره ساختم و براتون ایمیلش کردم

باید اقرار کنم اولین کسی که عکسهای پرهام را توی قابهای قشنگ گذاشت شما بودی . یادمه پارسال قبل از محرم بود
هستی
16 مرداد 90 10:08
مرده شوره این سایته را ببرن که عکس های پرهام عمه را فیلتر کرده
اینجا درسته که مجازیه اما روابطش برای من اصلا مجازی نبوده و تو هم داداشی واقغی خودمی
برای این روز خیلی جمله انتخاب کرده بودم که با اونا بهت تولدت را تبریک بگم اما الان همش از ذهنم پریده
خیلی ساده و راحت اومدم بگم تولدت مبارک انشاالله که منو می بخشی بابایی و داداشی خودم

میدونم زحمت میشه ولی حتما انجام بده . دستت درد نکنه
helia & sara
16 مرداد 90 10:21
http://www.niniweblog.com/upl/heliayeman/13126961591.jpg

اینم آپلود کارت تبریک ما پرهام جون تولد مبارک ایشالا 120 ساله بشی و سلامت و موفق کنار خانواده

چقدر زیبا ... واقعا جای تشکر داره ....
مهرانه مامان مهرسا
16 مرداد 90 10:28
سلام تولد پرهام خوشكل و باباي مهربونش رو تبريك ميگم ببخشيد يه روز دير شد راستي بيچاره ماماني ورشكست ميشه كه بايد 2 تا كادو بگيره!

خواهش میکنم . سپاسگزارم .
چقدر هم هوای همو دارن این خانمها ...!
مامان آريا
16 مرداد 90 10:30
عزيزم تولدت مبارك اميدوارم صد و بيست ساله بشي
بابايي تولد شما هم مبارك اميدوارم شما هم صدو پنجاه ساله بشين و جمعتون هميشه خوش و خرم و شاد و در كنار يكديگر (شما و پرهام گلي و مامان خوبش)باشين

بزرگترین آرزوی ما شادکامی دوستانمونه . انشالله همیشه زندگی بر وفق مرادتون باشه .
مامان فاطمه‌شهرزاد
16 مرداد 90 10:59
سلام مامان مهربون پرهام جون
در مورد كم حرف زدن پرهام جون نگران نباشيد دختر من هم نا 5/2 سالگي حرف نمي‌زد اما حالا ماشاءالله آنقدر حرف مي‌زنه كه نمي‌شه ساكت نگهش داشت

جای نگرانی نیست . فعلا که پیشرفتش خوبه
مامان ماهان
16 مرداد 90 11:00
پرهام جونم
نازكم روز میلادت مبارك صد سال جاوید باشی
بابا محست تولد شما هم مبارکهههههه الهی 120 ساله بشین

شرمنده کردین . چه کارت قشنگی ...
بهار(مامانی شهراد)
16 مرداد 90 11:20
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم گلمخیلی دوست داشتم اونجا باشمو تو جشن تولدت شرکت کنم امیدوارم به بالاترین درجات تو زندگیت برسی تولدت مبارک گلم

از طرف مامانی از شما تشکر میکنم . و ای کاش میشد ...
برای شما هم ارزوی موفقیت داریم
بردیا
16 مرداد 90 11:25
سلام بابای پرهام.ممنون از جملات زیباتون من(بابای بردیا) علاقه خاصی به عکاسی دارم که اینم شانس بردیاست. بردیا تو فیس بوک هم عکسای زیادی داره دوست داشتید سری بزنید.پرهام جون هم از طرف من ببوسید منم تولده پرهامو به شما تبریک میگم

حتما سر میزنم . دلم میخواد از تجربیات شما استفاده ببرم .
مامان محیا
16 مرداد 90 12:27
مبارک باشه عزیزم

متشکر . کاش آدرستون را لطف میکردین .
مامان سید ابوالفضل
16 مرداد 90 13:24
سلااااام به پرهام و بابای مهربونش تولدتون مبااااااااارک انشالله 120سالگی هر دوتون

خیلی ممنون . خدا به خانواده گرامی شما هم طول عمر با عزت و سربلندی عطا کنه انشالله .



helia & sara
16 مرداد 90 13:43
بابا محسن ابداع کننده این کار خودتون بودین و انصافا" هم خوب ایده ای دادین واسه تولد بچه ها
این کادوها تازه قسمت کوچیکی از زحمات شما را جبران میکنه

امیدواریم که بچه هامون قدردان زحمات ما باشند .
مامان آريا
16 مرداد 90 13:48
ببخشيد بابايي كارام توي اداره خيلي زياده كامنت ها هم زياد بعد تازه ساعت كاري هم شده دو نيم به خاطر ماه رمضان براي همين يكم دير تونستم جواب كامنت هارو بدم شرمنده
اگه بدونين روي ميز من چه خبره و من هنوز توي سايتا مشغول كامنت گذاشتنم
بوس براي پرهام خوشگل خودم

چشم رئیس ادارتون روشن ! خسته نباشید ! واقعا با زبون روزه نمیشه کار کرد ... کاش کلا تعطیل میکردن ...!
مامان آريا
16 مرداد 90 13:49
ميگم وقتي ماماني اومد و جريان دست پرهامو تعريف كردين مطمئنين فقط ناراحت شد احتمالا" عكس العمل ديگه اي نشون نداد

اینقدر خودمو مظلوم نشون دادم که دلش به رحم اومد ! فکر کردین فقط شما بلدین ...!!!
مامان آنیسا
16 مرداد 90 15:00
سلام
تولد پرهام عزیزم وبابای مهربونش مبارک
انشاا... هردوتون 120ساله بشین
یه دنیا آرزوی خوب وسبد پرازگل سرخ تقدیم به شما


لطف شما کم نشه . خیلی ممنون
@}@}
در پاسخ به شما ...
فهیمه مامان پرهام
16 مرداد 90 15:44



?????!!!!!
مامان پرهام
16 مرداد 90 16:44
سلام ببخشید ما دیر رسیدیم. تولد پسر گلتون هزار بار مبارک باشه. راستی چقدر شما شبیه هم هستید!

خواهش میکنم . هزاران بار تشکر ....
شاید چون یک روز به دنیا اومدیم ! البته چقدر نظرات متفاوته !!!!
مامان اميرمهدي كوشمولو
16 مرداد 90 16:51
با آرزوي سلامتي و شادي روزافزون.......
تولدتون مبارك پرهام جون و بابايي گل
الهي كه 200 تا شمع روي كيك تولدتون رو با هم فوت كنين

همچنین برای شما .
خدا خانواده عزیزتون را حفظ کنه و 1000 سال زنده باشید
باران
17 مرداد 90 1:31
الهي قربونت برم تولدت مبارك پرهام
آقاي پدر تبريك

در كنار مامي هميشه خوشبخت و شاد باشيد

خیلی خیلی ممنون .
مامان پرهام
17 مرداد 90 8:36
عزیز خاله تولدت مبارک راستی بابا محسن تولد شما هم مبارک باشه راستی جای من پرهامو بچلونید خیلی نمک شده

تشکر میکنیم . شما هم بچلونید ...!
بهار(مامانی شهراد)
17 مرداد 90 9:42
سلام عزیزم میشه کمک کنید تا یه متن خوشگل واسه کارت دعوت تولد یک سالگی برادر زادم پیدا کنم هرچی تو گوگل میگردم پیدا نمی کنم

فکر کنم خیلی مشکل پسند هستید ! امیدوارم بقیه دوستان بتونند کمکتون کنند . سلیقه خانمها خوبه .
مریم
17 مرداد 90 10:35
سلام بابایی
تولدتون مبارک
تولد پرهام جونم مبارک
امیدوارم در کنار هم با عشق زندگی کنین
و پرهام جون قدر دان بابای مهربونش باشه


متشکرم .
آرزوی قلبی ما همینه واقعا .
مامان آريا
17 مرداد 90 11:25
چاپ كارت تبريكا كار خيلي قشنگيه و براي پرهامي يادگاري مي مونه
بابايي پس عكساي تولد چي شد
دلمون آب شد
بوس براي پرهام خوشگل خودم

اونجوری خیلی موندگار تر و دلچسب تر میشن ...
به خاطر غیبت بابا بزرگ هنوز جشنی نگرفتیم ولی به زودی ...



مامان پارسا
17 مرداد 90 16:18
تولدت مباااااااااااااااااااارک
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم

تشکر از شما
حتما میاییم
مامان شازده کوچولو
17 مرداد 90 19:36
تولدتون مبارک

ان شاالله عمری طولانی و با عزت داشته باشید
پدر و پسر مهربون(در کنار مامان دوست داشتنی)

خیلی خیلی ممنون .
هستی
17 مرداد 90 23:28
سلام داداش
پدرم فوت شدند


مرضیه
18 مرداد 90 1:30
سلام خاله جون تولدت مبارك

حال دوست جون چطوره ؟
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 6:18
درگیر تولد و آماده کردن ِ پستش هستین؟
اما لطفا" :
می گویند وقتی آب می نوشی بگو: یا حسین(ع) ،این روزها وقتی آب می بینی و نمی نوشی،آروم بگو: یا ابالفضل (ع)

التماس دعا، خصوصا" وقت سحر و برای پرهامم



اگر بگم نه باور میکنید ؟! نمی دونم چرا جور نمیشه !:
به روی چشم .
سها
18 مرداد 90 8:21
سلام... چه جشن باشکوهی... چه دوستای خوبی ... و چه پسر ماهی....
پدر و پسر تولدتون مبارک

همش به خاطر حضور دوستای خوبمونه که اینجا با صفا شده
خیلی ممنون به جشن ما تشریف آوردین
سارا
18 مرداد 90 9:40
سلام پرهام عزیمممممممممم تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی بابایی گل تولد شما هم مبارک

مرسی خاله سلام به دوتا گل پسرت برسون
ممنون از شما
متین وروجک
18 مرداد 90 12:47
سلام بابایی مهربون
چه پسر خوشگل و نانازی
خدا حفظش کنه الهی
من هم بابای متین وروجک هستم که خاطراتش رو می نویسم

خوش آمدین . چه خوب یک بابای وبلاگ نویس ... حتما میام خدمتتون .
مامان پارسا جون
18 مرداد 90 16:24
تولدت مبارک پسر قشنگم
هزار ماشاالله خیلی خوشگل و خوش تیپی ها خاله جون

خاله مرسی ... انشالله پارسا جونم 120 سال زنده باشه .
rahro
19 مرداد 90 9:24
دیگران را ببخش نه به این دلیل که سزاوار بخششند
به این خاطر که تو سزاوار آرامشی . . .

و من بخشیدم

و اما شعر و اما من . . .

اگر که گردن پــــــــرواز رگ به رگ می شد
پرنده لخته ی خون در دهان سگ می شد
دلیل ذاتی اشیاست . . . تو نمی دانی
پرنده ماهیت ماست . . . تو نمی دانی
نه شرقی است و نه غربی ست گربه می داند
پرنده لقمه ی چـــــــــربی ست گربه می داند
پــــــرنده بال که وا کـــــــرد از نفس افتاد
پــــــــــرنده اول پـــــــــرواز در قفس افتاد
پرنده رفت به اعماق خــــــــواب شیرویه
منم که مستم و ترسیدم و . . .
دهان شویه !
بچرخ و نام مرا از دهان من بردار
مرا که قفل شدم از دهان من بردار
بچرخ تا که آتن را به فلســــفه بکشم
به روی نعش زئوس باز ملحفه بکشم
بچرخ تا که ببالم به تبت و پامیر
ببار تا که برقصد بهار در کشمیر
ببار روح بزرگـــــم که این جسد تنگ است
دلم برای کسی که نمی رسد تنگ است
ببار روح بزرگــــــــــم که دستها سردند
بهـــــــــارها همه پاییـــــزهای پر دردند
تمام حـــــادثه ها در گلوم خشــــکیدند
همین که نـــام تو را بر لب مــــن آوردند
چقدر بر سر این ســـــفره التماس کنم
برای لقمه ی نانی که خونی اش کردند
دروغ نیست خودم از سکوت پرســـیدم
ترانه های فــــــــراری که بر نمی گردند
که ریشه های زمین با تبر همآغوش است
جهان هرزه ی ما قرنهاست خاموش است
ببار روح بزرگم که ســـــــــــرو قد بکشد
که ماه ابروی خود را به جــزر و مد بکشد
ببار تا که بنوشــــم لب بیــــابان را
پرنده سوز کنم میله های زندان را
ببار تا که هـــوای تو جنگ را بکشد
تفنگ در رحم خود فشنگ را بکشد
ببار تا که ببینم زمین پر از میـــــن نیست
فشنگ پای تو در پوکه های پوتین نیست
ببار تا که ببلعد زمین مترســـــک را
پرنده شیر دهد این جهان کوچک را
ببار تا دل و دســــت زمیـــــن ترک نخورد
کسی به خاطر یک لقمه نان کتک نخورد
کسی به خاطر یک لقمه نان . . .
دلم تنگ است
کسی به خاطر یک لقمه نان (!)
کتک خوردم . . .


سلام به آدرس زیر بزید اینم به کادو کوچیک به همراه یه بوس از جانب من به پرهام عزیزمه .

http://www.star28.net/penguin_tebe.swf?msg=ParhaM JONAM


چه کادوی قشنگی . دست شما درد نکنه .



آزاده
20 مرداد 90 9:45
سلام ... تولدتون با تاخیر مبارک ... ببخشید دیر کردم
چه جالبه که پدر و پسر یک روز تولدشون باشه
امیدوارم آقا پرهام زیر سایه بابا و مامان مهربونش سالهای سال سالم و سلامت زندگی کنه


;- خیلی ممنون ;-
مامان پارسا
20 مرداد 90 14:29
تولدتون مبااااااااارک

;- سپاسگزاریم ;-
مامان نازنین زهرا
20 مرداد 90 15:55
سلام تولدت مبارک عزیزم انشالله صد و بیست ساله بشی

;- مرسی .;-
بهار(مامانی شهراد)
21 مرداد 90 10:00
چرا عکسای تولدتو نذاشتیمن آپم بیای خوشحال میشم

چشم و چشم .
فریبا
21 مرداد 90 17:00
سلام
با کلی شرمندگی واسه تاخیر
تبریک تولدتون رو هم به شما و هم به پرهام جون
امید وارم که 120 سال عمر باعزت داشته باشید در کنار هم
و همیشه مهمون خونتون باشه این جشن و مهمونی و سلامتی

خواهش میکنم این حرف را نزنید . شما همیشه لطفتون شامل حال ما هست . خیلی خیلی ممنون بابت کادوی قشنگتون .
فریبا
21 مرداد 90 17:01
تولد تولد تولدتون مبارک تولد تولد تولدتون مبارک تولد تولد تولدتون مبارک تولد تولد تولدتون مبارک
مامان طاها
23 مرداد 90 2:32
تولد هر دوتاتون مبارک باشه الهی سایه شما همیشه بالای سر پرهام جان باشه و تولد 120سالگیتون رو جشن بگیرین ببخشید که با تاخیر اومدم به وبلاگمون سر بزنید علتش رو می فهمید
مامان پرهام
23 مرداد 90 18:53
سلام و مبارک باشه. چه دوستهای هنرمندی! ببخشید که ما از این هنرها نداشتیم. ایشاللا یاد می گیریم!

شما ماشالله تو همه زمینه ها استاد هستید . .