گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

میلاد دو نور مبارک

1389/11/30 13:54
نویسنده : بابا محسن
525 بازدید
اشتراک گذاری

 بهار بی خزان، روی محمد
بهشت جاودان، کوی محمد
معطر ساخت گلزار جهان را
شمیم تار گیسوی محمد

عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد با سعادت بهانه هستی خاتم الانبیا حضرت محمد صل الله علیه و آله وسلم و همچنین میلاد فرخنده  حضرت امام جعفر صادق علیه السلام  خدمت آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و تمامی مسلمانان و شما دوستان گرامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان زهرا نازنازی
30 بهمن 89 14:35
مرضيه
30 بهمن 89 15:16
واي عمو كجام شكل دختراس پسر به اين خوشگليييييييييييييييييييييييييي
سالار
1 اسفند 89 0:16
وبلاگ آموزشی برای مادران
1 اسفند 89 1:04
سلام چند روزه دارم به مطلب ی که در مورد غذا خوردن کوچولوتون گفتین فکر می کنم دختر من ده ماه و نیمشه و شما خیلی با تجربه ترید دقت کردم ... دیدم دختر منم خیلی علاقه داره بیاد تو ظرف غذای ما دست کنه البته هنوز نه به اون شدت که شما گفتین ولی این کار حالت تقلیدی داره مثلا می خواد از لیوان ما آب بخوره چه تشنه باشه چه نباشه به نظرم بهتره شما قبل از پهن کردن سفره یه ته بندی بکنید ... اینطوری هم اعصابتون از گرسنگی تحریک نمیشه هم بهتره شاید غذای شما چیزی داره که براش جالبه مثلا دختر من خدا نکنه خیارشور ببینه دیگه خون جلو چشماشو می گیره و حمله می کنه طرفش شاید بشقاب شما رنگین تره شاید بهتر باشه جلوی شما به جای غذای خودتون غذای اون باشه ...
وبلاگ آموزشی برای مادران
1 اسفند 89 1:06
چیزی که ما از ابتدای غذا خوردنش انجام دادیم ... اینه که هر وقت میاد دست کنه تو بشقاب ما ... تاکید می کنیم که خودش بشقاب داره و باید از مال خودش استفاده کنه اینو تقریبا سر هر وعده غذایی می گیم و البته بی تاثیر هم نیست
محمد گیان
1 اسفند 89 9:46
سلام پرهام جان خوبی
عمه titi
1 اسفند 89 11:04
سلام منم ولادت حضرت محمد وامام جعفر صادق رو بهتون تبريك ميگم اميدوارم هميشه موفق وپيروز باشيد من شما رو با نام پرهام كوچولو وبابايي لينك كردم شما هم اگر دوست داشتيد با نام دنياي شيرين پارسا منو لينك كنيد