گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

یک اتفاق یک شروع

1389/12/1 15:12
نویسنده : بابا محسن
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

 قرار بود مامانی هم کمی اکتیو بشه و توی این هفته با دست خط خودش مطلب بذاره و شخصا از لطف و محبت شما

دوستان که یادی از این خانواده کوچولو میکنید و این پریشان وبلاگ شوهرشو تحمل میکنید حسابی تشکر کنه اما ...

بله اما ... اما اینجوری شد که نشد . الان تعریف میکنم :

دیشب داشتم فکر میکردم پرهام در روز چند دفعه زمین میخوره و پا میشه ؟ چرا ما دیگه اینجوری نیستیم ؟!

یکبار که بیافتیم به راحتی پا نمیشیم و همش دنبال یک دستیم که بلندمون کنه !

منظورم شکستهای زندگی است و نا امیدی ما ... پرهام تقصیری نداره تازه راه افتاده و حالا حالا باید زمین بخوره و یاد بگیره خودش هم پاشه ، ناگفته نماند 

به قول مامانش طراحی و نقشه خونه ما هم بده ! و هیچوقت دکوراسیونش جور در نمیاد و جای در و دیوار و ستون , نیم متری جابجاست واسه همین پرهام اشتباهی میره تو دیوار !  

نمی گه برده به خودم که ! آخه امروز خبر دار شدم ایشون برای نصب پرده آشپزخونه از روی صندلی به 

پایین سقوط کرده و مچ پاش الان درد میکنه !

و از قرار معلوم شبه عیدی گاومون زایید اونم دو قلو ! حالا هم باید

خودم تنهایی شیشه ها و پرده ها رو تمییز کنم و هم بچه داری ! تازه پرهام نیست که با یک شکلات هم چیز یادش بره ! 

اوه ... نمی دونم خدا چرا شما زنهارو بیشتر دوست داره !؟ قضا و بلاش هم واسه شما عاقبتش خوشه !  اگه دوستتون داره چرا عمرتون از مردها بیشتره !

وای بحث داره به جای باریک میکشه ... حداقل شما را برای خودم نگه دارم ! ببخشید: شما  خانمها گلید ...! گـــــــــــل ! همیشه زنده باشید در کنار خانوادتون .... الهــــی ...

اصلا این کارها وظیفه مردهاست ... ببینید ما چکار کردیم که شما مجبورید اینجوری از ما کار بکشید ...! البته مورد من یک استثناست .... یادتون باشه ...

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

حسين جاويدي
1 اسفند 89 13:01
سلام . ممنون از حضور گرم و نظرتون ... موفق باشي.
مامانی یاستین
1 اسفند 89 16:52
سلام بابایی خوش به حال خانمتون و شازده کوچولو،خانمی حتما قدرتون رو میدونه،دست راستتون زیر سر بابایی جوجه های من(آمین)کوچولو رو ببوسید
اهورا بابای سوفیا
2 اسفند 89 8:36
بابای مهربون
این کارها دیگه وظیفه ما هست پس همیشه خودمان پیش قدم بشیم بهتره دوست خوبم
اینجوری بهتره دیگه کسی مسدوم هم نمی شه
ولی جدا از شوخی
من خودم حاضرم هزار بلا سرم بیاد ولی همسرم سلامت باشه که این سلامت و خنده زن خونه است که مرد خونه را سر پا نگاه می داره


کاملا درست فرمودید موافقم
معصومه عمه پرهام
2 اسفند 89 11:49
بابا محسن حالا چی میشه یه بار طعم عید رو اینجوری بچشید؟ مطمئن باشید عید سال 90 به یاد مندنی تر میشه براتون!
البته میتونید هر سال رو به یاد موندنی بکنید

یعنی هر سال خانمم مصدوم بشه ! راستش من
از وقتی یادمه همیشه کمک میکردم امسال هم
روش !
فریبا
2 اسفند 89 17:44
سلام زن بلاستتتتتتتتتت الهیییییییییییییییی هیچ خونه ایی بی بلا نباشه بگو آمـــــــــــین خوب میگی میگی بعد میگی گلیم جریان همون هندونست دیگه آقا هندونه هم قبوله شما کمک کنید با هندونه باشه ایشاالله پای همسرتون زود زود خوب بشه در ضمن غیر از بلا زن چراغ خونه هم هست یادتون باشه زن نباشه خونتون تاریک و بی نوره
farshed
2 اسفند 89 23:14
سلام.امروز هر جا ميرم همه زن ذليل هستن چرررررررررررررررررررررررا.ميگيد نه يه سري به وب قند وعسل بزنيد .واقعا كه.شوخي كردم.در ضمن فريبا خانم چلچراغ بهتر از 1چراغه

یک چراغ قد یک چلچراغ مصرف داره ! مگر اینکه یکی یکی روشن و خاموش کنی !
مامان زهرا نازنازی
2 اسفند 89 23:28
سلام . امیدوارم پای مامانی هر چه زودتر خوب بشه. . داشتم از خوندن این پست ... . که آخرش خودتون درستش کردین
عمه titi
3 اسفند 89 9:47
آقا محسن خواهرانه بهتون سفارش مي كنم وارد اين بحث ها نشين كه عاقبت خوشي نداره ها اميدوارم پاي همسرتون زودتر خوب بشه
من فكر مي كنم شيشه پاك كردن در هر صورت چه زن خونه سالم باشه چه مريض باشه چه كارمند باشه چه خونه دارباشه با مرد
مردم از خنده اونجا كه نوشته بودين پرهام نيست كه با يك شكلات همه چي يادش بره

چقدر هم هوای همو دارن ...!
farshed
3 اسفند 89 14:51
مجدد سلام .اشتباه كردم درباره چلچراغ .با وضعيت يارانه ها چراغها خاموش.فقط شمع

آره چندتا شمع رومانتیک !!!
سالار
3 اسفند 89 21:58
سلام مرسی از محبتت وبم هنوز کامل درست نشد
ثبت خاطرات کودکی
4 اسفند 89 16:39
با سلام...با عرض پوزش من اصلا متوجه نشده بودم که یه وبلاگ دیگه درست کردید...حالا هم دیر نشده...وبلاگ نو مبارک...تقریبا همه پستها رو خوندم...1-تولد خانمی مبارک2-خوبه یه هنرم به هنراتون اضافه شد(آرایشگری)3-ازه مه مهمتر ایشالله که همیشه خانومتون و خودتون و پسرتون سلامت و تندرست باشید...یه اسپند دود کنید تا چشم و نظر از همتون دور باشه...هفته های خوبی در پیش رو داشته باشید...