گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

زیبایی های بهار

1390/2/22 9:31
نویسنده : بابا محسن
790 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم اگه تو اینترنت سرچ کنید عکسهای فوق العاده زیبایی میتونید دانلود کنید . ولی من این عکسها را روز جمعه فقط به این عشق گرفتم که نشون شما دوستان گلم بدم و شما را لحظه ایی مهمون طبیعت زیبای شهرمون کنم . امیدوارم لذت ببرید و با طبیعت مهربون باشید

در ادامه مطلب بقیه عکسها 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان زهرا نازنازی
4 اردیبهشت 90 11:41
سلام بابایی

فقط عکس آخر سایزش درست بود. بقیه ی عکس ها خیلی کوچیک بودن!!!



مریم
4 اردیبهشت 90 12:57
سلام بابایی پرهام خوبین ؟چه عکسهای قشنگی واقعا دست مریزاد!!!!!!!!
این شکوفه ها مال کجاست ؟فوق العاده

ممنون
فریبا
4 اردیبهشت 90 12:57
سلام دست گلتون درد نکنه
خیلیییییییییییی قشنگ بودن
اینجا حسابی بهاری شده لذت بردیم


دانیال عشق عمه رویا
4 اردیبهشت 90 13:07
سلام خوبین از اینکه عضو شدین خیلی خوشحالم من خودم خیلی ازش استفاده کرده امیدوارم شما هم به نحو احسن ازش استفاده کنید اره منم دلم واسه کوچیکی های دانی تنگ میشه اما الان خیلی شیرین تر شده

صد البته ....
مامان محمد پرهام
5 اردیبهشت 90 7:00
عجب دوره زمونه ای شده اگه به کسی سر نزنی بهت سر نمی زنه!!!!! باشه .............................ما که بهتون سر می زنیم
مامان محمد پرهام
5 اردیبهشت 90 7:02
خدايا به من كمك كن كه ابعاد مضحك چيزهاي جدي را در طول روز پيدا كنم و دنيا را بيش از حد جدي نگيرم ............................................................
مامان محمد پرهام
5 اردیبهشت 90 7:05
سرم به گله گذاری بند شد یادم رفت بگم عکس ها خیلی قشنگ بود و خوشالم که انتظارتون به سر رسید
مامان اميرمهدي كوشمولو
5 اردیبهشت 90 9:48
خيلي خيلي زيبا بودن
درسته كه تو اينترنت پر از اينجور عكساست.. ولي وقتي ميدوني عكسا داغ داغه.. و از طرف بابايي مهربون پرهام جون واسه تماشاي ما گرفته شده بيشتر خاص ميشن
ممنون...

از محبت شماست
مامان محمد پرهام
5 اردیبهشت 90 10:40
1: منظورم از انتظار، انتظار بهار و سر سبزی بود ها.
2: عکس اولی خیلی جالبه
3: نمی دونم بهتون گفتم یا نه ؟ آخه من 2 سال از سالای بچه گیم رو توی اراک گذروندم و منظورم همون محلات بود و البته تمام خاطرات اون 2 سال برام از عسلم شیرین تره
4: شما اصالتا" اراکی هستین؟


بازم که میگین اراک ...! محلات واسه خودش یک شهره...! اشکال نداره مهم اینه از استان ما خاطره خوش دارین ...بله من اراکی هستم .
لی لی
5 اردیبهشت 90 16:16
خیلی زیبا بودن
بابای زهرا کوچولو
6 اردیبهشت 90 1:24
سلام .عکسها باز نشد

اگه نی نی وبلاگ خودش آپلود بذاره عالی میشه ...
مامان
6 اردیبهشت 90 1:44
سلام
اگه ما نیایم اونورا ÷یداتون نمیشه ها
این همه اپ کردین و خبر ندادین
باشه منم بدجنس میشم از این به بعد

نهههههههههههه
مامان
6 اردیبهشت 90 1:45
عکسها واقعا زیبا بود بچه ها تو حیاط رفتن و بازی کردن رو دوست دارن گل دختر ما هم از خواب بیدار شده و نشده میگه بیم حیاط
مامان آنیسا
6 اردیبهشت 90 17:58
سلام وآفرین
عکسهای فوق العاده زیبا وهنری هستن .دستتون درد نکنه خیلی لذت بردیم (من و همسرم)
خوش به حال پرهام با این بابای هنر مندش

زیباییش که ذره ایی از زیبایی خالق بی همتاست
هنر نزد ایرانیان است و بس ....!





مامان
7 اردیبهشت 90 2:26
سلام به این قند و عسل ما منتظریم عکسهای گل پسری رو ببینینم ها
مامان پاتمه
7 اردیبهشت 90 8:24
سلام بابایی پرهام
ماشاالله چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه.
عکسها خیلی هنرمندانه بود
یه سوال میشه لطفا بگین چه جوری میشه سوژه اصلی شفافا باشه و زمینه تصویر مات بشه؟
دوربین رو باید روی تنظینات خاصی قرار بدیم؟؟
منم واسه دخملم یه خونه مجازی ساختم خوشحال میشم به ما سر بزنید


مامان پاتمه
7 اردیبهشت 90 14:09
سلام
واقعا ممنونم بابایی مهربون که وقت گذاشتین و سوالم رو جواب دادین
راستش دوربین من حرفه ای نیست.canon IXY 400 f هستش
و نمیدونم امکاناتی گفتین داره یا نه
ولی خیلی از این تیپ عکس ها خوشم میاد
با اجازه ما شما رو لینک می کنیم.


اجازه بدین راجع به امکاناتش تحقیق کنم . بابت لینک ممنون . شما هم با افتخار به جمع دوستان ما پیوستین ...
مامان محمد پرهام
7 اردیبهشت 90 15:28
بله می دونم که اراک و محلات با هم فاصله دارن،ما اراک زندگی می کردیم و منظورم این بود که برای تفریح رفته بودیم محلات
اگه مبهم نوشته بودم ببخشین دیگه
پرهام کوچولوتونو ببوسین

دنیا کوچیکه شاید پرهام ها بعدا با هم دوست شدند خدا را چه دیدی ؟ مثل فیلم هندیها ...!
rahim
8 اردیبهشت 90 18:21
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر


مهرانه مامان مهرسا
13 اردیبهشت 90 12:17
باسلام و با تشكر از عكساي خوبتون و مطالب بسيار قشنگ و خاطرات بامزه پرهام جون . اگه امكان داره ميشه لطف كنيد و مدل دوربين و نوع لنزش رو بگين


اجازه بدین یک مدل روز معرفی کنم



فرشته مامان امین رضا
20 اردیبهشت 90 11:59
s سلام بابای هنرمند

وای خدا چقدرقشنگن

من این پست ندیده بودم واقعا" آفرین

بااجازه شما برای زمینه کامپیوتر ذخیره می کنم.

راستی مدل دوربین دیجیتال خوب می خوام می شه کمک کنین البته مارک سونی یا کانن باشه .ممنون

باعث افتخاره قابل ندارن ...
شما بگو چقدر میخوای هزینه کنی و چقدرمهارت دارین تا بهتون بگم