گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

قرار دادن صدای نی نی در وبلاگ

1390/3/5 11:06
نویسنده : بابا محسن
739 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ها پرسیدن چجوری میشه مانند عکس ، صدای نی نی یا موزیک را به این شکل  توی پستها بذاریم . من به شما آموزش خواهم داد  تا به راحتی این کار را بکنید ... فقط کمی وقت نیاز دارم ... ولی قول میدم به زودی آنچه را که خودم با تجربه به دست آوردم در اختیارتون بذارم فقط به من اطلاع بدین این نمونه آهنگ  بدون مشکل در سیستم شما اجرا میشود یا نه ؟ لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ماهان
5 خرداد 90 11:43
سلام در سیستم من اجرا نمیشه


این آهنگ حجم بالایی داره به خاطر همین ممکنه با خطوط کم سرعت اجرا نشه ... اما این روش حتما رو فایلهای کم حجم جواب میده ... ممنون از نطرتون
مامان پرهام
5 خرداد 90 14:55
سلام و خیلی ممنون. البته من هنوز صدا رو گوش نکردم چون پرهام خوابه و اسپیکر خاموشه! راستی پسرما خیلی دیر راه افتاد؟!


خیلی هم دیر نیست ... جبران میکنه نگران نباشید ...!
باران
5 خرداد 90 19:08
كاملا بدون مشكل اجرا ميشه و عاليه

ممنون وقت گذاشتید
لواشک(✿◠‿◠)
6 خرداد 90 18:19
سلام من اومدم ممنون که بهم سر میزدین کلی با عکسای پرهام حال کردم طبق معمول اصلا عکس این بچه شارژم میکنه بخدا خدا حفظش کنه
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 شهریور 90 13:48
سلام
تو سیستم من اجرا می شه. لطفا آموزش دهید. با تشکر

فکر کنم منظورتون اینه که در سیستمتان اجرا نمیشود !
برام لینک صدا را بفرستید ببینم ایراد از کجاست .