گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

آموزش قرار دادن صدای نی نی در وبلاگ

1390/3/10 19:51
نویسنده : بابا محسن
2,160 بازدید
اشتراک گذاری

بنا به درخواست خیلی از دوستان آموزش قرار دادن موزیک دلخواه یا صدای نی نی جونتون را کنار مطالب پست هاتون ، براتون شرح میدم . مطمئنم مورد استقبال شما قرار میگیره و  امیدوارم توضیحاتم کامل باشه به راحتی بتونین این کار را انجام بدید .

ابتدا باید موزیک یا همون فایل صوتی را که ترجیها بهتره MP3 و کم حجم باشه را توسط یک سایت آپلود از روی کامپیوتر خود به فضای اینترنت بفرستید و یک آدرس مخصوص دریافت کنید ( دقیقا مثل موقعی که یک عکس را آپلود میکنید )  اینم معرفی یک سایت نمونه برای آپلود موزیک http://www.upload.iran-forum.ir/index.php

 فایل پیوست را که دانلود کردید حاوی کد مخصوص مدیاپلیر است . در قسمت مربوطه آدرس را جایگزین کنید و بعد همه کد را هایلایت ،  راست کلیک و گزینه کپی را بزنید

فایل حاوی کد مدیاپلیر را از اینجا دانلود کنید

در این مرحله شما در بخش مدیریت وبلاگتون " ارسال مطلب جدید " و بعد دکمه "HTML" را بزنید و در پنجره ظاهر شده راست کلیک و دکمه "چسباندن " ( همون paste ) را بزنید . کد کامل آهنگ باید اینجا ظاهر شود و در نهایت دکمه " به روز رسانی " را بزنید که به صفحه ویرایش متن میروید که میتونید مثل همیشه مطلب جدیدتون را بنویسید و دکمه " ویرایش و بازسازی وبلاگ " را بزنید و با زدن " مشاهده وبلاگ نتیجه کارتون را ببینید .

اگه موفق شدید و لذت بردید دعای خیر یادتون نره ، در غیر اینصورت حتما توضیحات من کامل و جامع نبوده ابرو ولی تا آخرش باهاتون هستم . از سوال مضایقه نفرمایید لبخند

 

پ . ن : متاسفانه این روش در بلاگفا مجاز نمی باشد و هنوز روش مناسبی برای آن دوستان نیافتمخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

لواشک(✿◠‿◠)
6 خرداد 90 19:23
کی من؟!!!
چی گفتم مگه؟؟؟
یادم نمیاد چیزی تو وبلاگتون نوشته باشم!
اوه اوه این کامنته رو کی نوشته؟؟؟
یکی از اسم من سواستفاده کرده آقا محسن میخوان منو ضایه کنن
حالا گیرم که یاد گرفتم اینی رو که اینجا یاد دادین من که نی نی ندارم صدای چیو باید بذارم تو وبلاگم قول میدم در اولین فرصت صدای بابای نی نیمو البته اگه پیداش کردم بذارم براتون

نه اینکه لواشک خاطرخواه زیاد داره ، همیشه تقلبیش از اصلش بیشتره ..!
باران
6 خرداد 90 19:33
سلام آقا محسن دستتون درد نكنـــــــــه توضيحاتتون عالي و كامل بود ولي من بازم موفق نشدم
تمام مراحلشو انجام دادم،تا مرحله يكي مونده به آخرم موفق بودم ولي وقتي دكمه بازسازي وبلاگ رو مي زنم با اين پيام مواجه ميشم:
خطا
امکان درج چنین پستی به دلیل وجود اسکریپ یا لینک غیرمجاز وجود ندارد

يعني قبلش كه هنوز ثبت مطلب رو نزدم كد كاملا درست كار مي كنه و حتي آهنگ رو مي خونه ولي وقتي ثبت رو فشار ميدم اين پيامو ميده.
شايد تو بلاگفا اين كار عملي نيست؟نه؟

از دست این بلاگفا... صبر کن ببینم راهی پیدا میکنم

لواشک(✿◠‿◠)
7 خرداد 90 16:59
ای بابا عجب مردمی پیدا میشن اصلا من طرفدار پروپاقرص باباهام چیکار دارم به شما!!
چی میشد مامان خانوم اون کامنت بنده روحذف میکردن ؟؟؟
حتما باید د ودستی تقدیم شما میکرد؟؟

هنوز گرفتار نشدی نمی دونی ! خیلی استعدادها داری که بعدا شکوفا میشن ...! توضیح بیشتر نمی تونم بدم باهوش !<<<
لواشک(✿◠‿◠)
8 خرداد 90 0:26
شکوفا شدم ولی از اونجایی که آدم باسیاستی هستم کلا رو نمیکنم
مامان آتین
19 خرداد 90 17:22
وای مرســـــــــی چه پست خوبی
مامان آريا
22 خرداد 90 9:16
سلام مرسي از توضيحات كاملتون خيلي جالب بود
در ضمن با افتخار لينكتون كردم (پرهام جون افتخار دوستي به اريا را مي دهد)


خواهش میکنم ...
خاله هانا
4 تیر 90 11:36
خیلی ممنون به خاطر مطلب مفیدتون

خواهش میکنم .
مامان آرین
6 تیر 90 22:26
سلام بابای پرهام
خیلی ممنون از توضیحاتتون مدتی بود دنبال این راه میگشتم ولی از اونجاییکه توی وبلاگ نویسی خیلی تازه کارم هنوز خیلی چیزها رو بلد نیستم.خیلی ممنون

همین که همت کردین و تلاش میکنین وبلاگش سرپا بمونه یک دنیا ارزش داره و برای یاد گرفتن هیچوقت دیر نیست .
helia & Sarah
13 تیر 90 12:05
سلام بابای پرهام جون
دستتون درد نکنه خیلی عالی بود فقط چون من صدا رو از موبایلم برداشتم amr. هست چطوری میتونم به mp3 کانورتش کنم فکر کنم اینجوری نمیخونه ولی آیکونش روی وبلاگ اومده لطفا" راهنماییم کنید.

شما تمام راه را درست رفتین . تبریک میگم . اگه برنامه اش را ندارین لینک را برام تلگراف کنید براتون کانورت کنم .
helia & Sarah
14 تیر 90 8:38
خیلی ممنونم من لینک رو براتون تلگراف کردم ولی اگه به خودم هم یاد بدین دیگه مزاحمتون نمیشم و اینطوری خیلی شرمنده میشم
helia & Sarah
15 تیر 90 10:05
راستی ما شما رو لینکیدیم
اگه پرهام جون خواست شما هم ما رو بلینکید

لطف کردین . شما هم لینکیده شدید !
مامان عسل و آریا
17 تیر 90 23:09
سلام
ممنونم از آموزشتون.بااجازتون استفاده کردم.

خواهش میکنم .
مامان باران
10 مرداد 90 13:28
سلام می خواستم بدونم کیفیت صدا ی با این روشی که می گید تغییری هم می کنه یا نه .؟مرسی با اجازه می لینکمتون.

فایل شما باید با پسوند استاندارد ام پی تری باشه و دقیقا همون کیفتی که خودتون فایل اصلیش را دارید پخش میشه . اصلا مزیتش همینه که این روش افت کیفیت نداره .
مریم(مامان ثنا جون)
1 دی 93 0:02
سلام من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم و تنها خواهشم اینه که الان که تو قسمت ارسال مطلب گزینه ایی به نام HTMLنیست چکار کنیم ممنون میشم تو وبلاگم خبرم کنید...