گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

دیگه نی نی نیستی!

1389/11/23 12:45
نویسنده : بابا محسن
533 بازدید
اشتراک گذاری

  پسر گلم امروز یک سال و نیمت شده ،   نمیتونم نی نی خطابت کنم ولی هنوزم اونقدر بزرگ نشدی

که باهام صحبت کنی ... البته حرف که میزنی ، ولی موقع حرف زدن خوردنی میشی . نمیتونم

خنده ام را کنترل کنم. خودت هم که میبینی من خوشم میاد ، لبهاتو جمع و جور میکنی و حرفتو قطع

میکنی، نمیدونم چی میگی ولی میفهمم ...، ناسلامتی من باباتم، بزرگت کردم ... نخنـد ...! هیجده ماه

کم سنی نیست ! پارسال این موقع اصلا نمیتونستی یک قدم برداری . کی بهت یاد داد کانالهای

تلویزیونو عوض کنی؟ میدونم خودت بلدی همه کاری بکنی . ولی یادت نره الان نگاهت به نگاه

منه . و تمام کارات یک کپی بچگانه از کارهای ماست . خوشم میاد مثله خودم فقط کافیه یکبار

نگاه کنی ، زود میره توی اون کله گردت ! خدا کنه بتونم بعدها حس کنجکاویتو ارضا کنم ...

بابایی من بچگیهام خیلی عذاب می کشیدم چون هیچکی جواب سئوالامو نمیدونست...! هنوزم

یادمه چقدر سوال توی ذهنم بود که خیلیهاش هنوزم دنبالم میان و جوابشو کسی بهم نداده... ولی

من سعی میکنم نذارم تو عذاب بکشی، دقت کردی چقدر پابه پات میام و دوتایی خرابکاری میکنیم

و صدای مامانی و در میاریم ...! عیب نداره بابایی توکه گناهی نداری . حق داری همه چیزو

امتحان کنی . منم بدم نمیاد برم تو عالم بچگیهام...پس بزن قدش ... تا باشم، کنارت هستم بابایی

...غصه نخور... خیلی کارای نا تموم داریم که باید با هم انجام بدیم یک بابامحسن و یک پرهام مثل

یک شیر و یک بچه شیر ...و دوتا علامت سوال گنده ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سودابه
19 بهمن 89 14:26
شیر وبچه شیر سلام.سلامی به گرمی دلهای با صفا وگرمتون. امیدوارم هیچوقت انگیزه ای رو که برای بزرگ کردن کودکت داری توگرفتاریهای زندگی کم رنگ نشه وهمیشه مد نظرت بمونه .من اگر جای شما باشم مامانی رو هم بکشونین وسط گود .اینطوری خودشم شریک جرمه ودیگه صداش در نمیاد


مامانی پاسوره خوبیه ... یکراست پرهام را میندازه توی زمین من جلوی پام...!
بابایی نسی
19 بهمن 89 14:54
سلام.من پدر نسی هستم.وبلاگتون قشنگه.به وبلاگ من ونسی هم سر بزنید.خوشحال میشیم.
farshed
19 بهمن 89 16:36
سلام-من كه پاور سوزوندممن فكر ميكنم شما هم مثل من در كودكي.........-راستي بياييد اقايان وب سايت راجمع كنيم و با هم اشنا بشيم


موافقم ...تعداد آقایون انگشت شماره ولی بازم خوبه؛
برای شروع همدیگر را لینک کنیم
بابایی نسی
19 بهمن 89 18:00
منم خوشحالم با شما آشنا شدم.
راستش فعلا عکس جدید از نسی ندارم.یعنی بعد مامان نسی عکساش پیش مادر بزرگشه.منم که گوشیم عکس نمیندازه!خلاصه فعلا عکس جدید ازش ندارم..
راستی فک کنم پرهام خان خیلی مرد خوش تپی بشه.خدا حفظش کنه.
لینکتون کردم..
بدرود

قربونه شما...ممنون
زهرا
21 بهمن 89 15:07
سلام آقا محسن ممنونم که به هر دوتا وبم سر زدین و مرسی از نظر لطفتون خیلی خوشحال شدم تبریک میگم به خاطر این وبلاگ جدید و زیبا امیدوارم همیشه با بهترین خاطرات بروز بشه