گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

جشن تولد من و پرهام

1390/5/14 23:34
نویسنده : بابا محسن
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

فردا ١٥ مرداد است و سالگرد تولد من و پرهام . به زودی با یک پست ویژه بر میگردم . البته از دوستانی که پیشاپیش این روز را به ما تبریک گفتند تشکر جانانه ایی میکنیم و اگه اشکالی نداشته باشه نظرات را تایید نمیکنم و توی پست بعدی کادوهای قشنگشون را یکجا نمایش میدهیم  .

 

منتظر حضور پر مهر و محبت شما در جشن تولد وبلاگیمون هستیم .

parham

 

parham

parham

 

بابامحسن وقتی کوچیک بود

اینم یک عکس از بابامحسن وقتی کوچولو بوده به پیشنهاد مامانی ... چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان علی
14 مرداد 90 21:45
تولدتون مباااااااااااااااررررررررررررککک.ایشاالله 100ساله بشید.

به قول پرهام : مرسی ...!
ممنون که به ما سر زدین . حتما برای تشکر خدمت میرسیم .
مامان زهرا نازنازی
15 مرداد 90 1:48
بازم مبارک باشه

چه عکس های قشنگی

خیلی ممنون از لطف و محبت شما دوست گرامی .
مرضیه
15 مرداد 90 2:40
سلام خداي من چه تشابهي
تولد وبلاگيتون هم مبارك باشه

فقط شما اینو گفتین ها ...! خیلی ممنون از تبریکتون .
فهیمه مامان پرهام
15 مرداد 90 5:38
سلام بابائی ِ پرهام و شرمنده من با اینکه یادم بود تولد شماست این چند روزه نتونستم بیام و زودتر بهتون تبریک بگم
اما امروز دوست دارم اولین کسی باشم که هم به شما و هم به پرهام جون تبریک میگه و برای هر سه تون آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم تونسته باشم اولی باشم
اما به هر حال،تولدتون مبارررررررررررررررررررررررررررررک


چه رقابتی !!! خیلی خیلی ممنون که ما را یاد کردید همین بی نهایت ارزشمنده
فرشته مامان امين رضا
15 مرداد 90 8:00
سلام سلام
پرهام جون
تولد تولد تولدت مبارك بيا شمعا رافوت كن تاصدسال زنده باشي
تفلد مبالك مبالك مبالك اين از طرف امين رضا

مي خواستم توي وب براتون تولد بگيرم ولي ديدم كه شما خودتون بسيار باسليقه كارت تبريك درست مي كنيد وبعضي دوستان تولد وبلاگي براتون گرفتن بهتر آن ديدم تا بيخودي خودمو لوس نكنم وبيام تولد وبلاگي خودتون منتظريم.
شاد شادشاد باشين

شما اگر هیچ کاری هم نکنید برای ما گرامی هستید .
فرشته مامان امين رضا
15 مرداد 90 8:01
يادم رفت عكس شما خيلي شبيه پرهام جون بااين تفاوت صورت پرهام گردتر وپر وبانمك تر

الهی شکر که با نمکتره !
مامان پرهام
15 مرداد 90 8:57
وای بابا محسن پرهام چقدر قشنگ تره تازه فهمیدم چرا مامان پیشنهاد داده عکس کوچیکیتونو بذارین راستی تولدتون مبارک باشه خاله جون پرهام زیر سایه پدر مادر زندگی کنی


<همه بچه ها از پدر مادرشون قشنگترند ! چون اینا مدلشون بالاتره !!



مامان آرین
15 مرداد 90 9:16
تولد تولد تولدتون مبارک مبارم مبارک تولدتون مبارک
براتون آرزوی سلامتی و شادی میکنیم.

خیلی ممنون از شما
مامان فاطمه‌شهرزاد
15 مرداد 90 10:33
سلام مامان مهربون پرهام جون
تولدش را تبريك مي‌گويم انشاءالله زير سايه شما 120 ساله بشود

از طرف مامانی تشکر میکنم .
هستی
15 مرداد 90 11:42
تولدتون مبارک
الهی هر سه تاتون 2000 سال عمر با عزت داشته باشین کنار هم
بازم تولدتون مبارککککککککککککککککک

خیلی ممنون عمه هستی .
فهیمه مامان پرهام
15 مرداد 90 17:04
میشه لطفا" یه سر بیاین پیش ما


چشمممم
فهیمه مامان پرهام
15 مرداد 90 17:20
ای داد بی داد چقدر زود اومدین؟ آخه یکیشو یادم رفته بود

غصه نداره دوباره هم میایم
لواشک
15 مرداد 90 18:49
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام تولدتون مبارک عکس جدید پرهام جونم مبارک خیلی خوشگل شده دست شما درد نکنه
کلی به کامنتتون خندیدم خیلی باحال گفتین من متولد بهمن ماهم
عکس خودتونم جالب بود معلومه از اون بچه های شر بودینااااااااا

خیلی ممنون .اون کامنت هم واقعا از ته دل بود ... حدس میزدم بهمنی باشید .
بر عکس من تا سن 7 و 8 سالگی بی نهایت ساکت و آروم و پاستوریزه بودم .اینجا 5 سالمه


هستی
16 مرداد 90 0:20
این خاله لواشک را هم اگه پیداش کردین
آدرس جدید وبلاگ منو بدین بهش لطفا

چشم
مامان آريا
16 مرداد 90 10:27
سلام خوبين البته مي دونم با تاخيره اما تولد دوتاتونم مباركتولد تولد تولدتون مبارك بيايد شمعارو فوت كنين تا صد سال زنده باشين
1
2
3
4
حالا فوت كنين
هيييييييييييييييييييييي تولدتون مبارك

ولي خدايي بابايي پرهام هرچي بزگتر مي شه فكر مي كنم به شما شبيه تر مي شه اون عكس كوچولويي شما خيلي به چهره الان پرهام شبيه


نمی دونم چی بگم . ممنون از لطف و محبتتون .
فکر کنم یک نسبتی با پرهام دارما ...!


مامان ماهان
16 مرداد 90 11:04
بازم تولدتون مبارکههههههههههه
اگه شد یه سر به ما بزنین
راستی عکسا خیلی خوشگل شده
پرهام جون چقدر شبیه شماست

حتما میاییم خدمتتون .
واسه من دردسر درست نکنین ...! بیشتر شبیه مامانیه ..!
مامان مریم
17 مرداد 90 4:11
سلام من هم تبریک میگم بهتون امیدوارم همیشه سلامت وخندون باشید .من مامان باران هستم دخترم دوسالشه...من باافتخار پرهام گلی وشما روبه جمع دوستای باران اضافه کردم تا حرفهایی یه بابای مهربون رو بشنویم خوشحال میشم به دنیای عروسک من باران سریبزنید. وخوشحال از اینکه مارو به دوستی بپذیرید......پرهام گلی رو ببوسید. دوباره بهتون سر میزنیم..................

سلام . چه خوب یک دوست جدید پیدا کردیم . حتما میاییم و بهتون سر میزنیم .