گل پسر ما پرهامگل پسر ما پرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

حرفهای بابایی (پرهام و بابائیش )

دو عکس قدیمی

1390/4/12 9:55
نویسنده : بابا محسن
754 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هرچیز تولد زهرا کوچولو را به دوست خوبم تبریک میگم ( وبلاگ زهرا کوچولو و باباش ) امیدوارم از کادوی ناقابل ما خوشش بیاد .خجالت

تبریک تولد

 بعد عید مبعث را به شما دوستان خوبمون تبریک میگم و یک معذرت خواهی به خاطر غیبت این چند روز خجالت 

اما این تعطیلات را رفتیم تهران ... آخ چقدر گرم و چقدر هوا آلوده بود . خب یک جشن عروسی دعوت بودیم و باید میرفتیم . ( پسر عموی مامانی ) البته بیشترش خونه خاله بودیم

آقا پرهام که نقل همه جا شده . به خصوص که لحظه ایی سکوت نمیکنه و مثلا حرف میزنه ! چقدر کلمات جدید یاد گرفته ! منتها با تعداد حروف محدود : مثلا آلبالو : آدادو  گیلاس : ایداس  هندونه : اِدونه 

حتما صداشو اینجا میذارم که ببینید چقدر جالب آهنگ تمام کلمات را تکرار میکنه

به من هم تازگیها میگه  : باباچ !

موقع برگشتن خاله یک سورپرایز برامون داشت : متفکر

یک عکس سه در چهار از بچگی مامانی ...قلب که بابایی را کنجکاو کرد نظر دوستان وبلاگیمون را در مورد شباهت چهره پرهام با مامان باباش بدونه . البته قبلا هم گفتم بچه هم به پدر و هم به مادرش شبیه میشه . حالا یکم بیشتر و کمتر ... حالا شما نظرتون چیه ؟

وقتی کوچیک بودیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان عسل و آریا
11 تیر 90 11:19
سلام به بابا و مامان پرهام.از نظر من پرهام نود درصد شبیه مامانش هست و ده درصد شبیه پدرش.آخه عکس پرهام خیلی شبیه کودکی مادرش هست.

ممنون از نظرتون .
مامان محمد پرهام
11 تیر 90 11:31
با پوزش از بابائی اولین لحظه ای که چشمم به عکس مامانی افتاد انگار که پرهام جون داشت نگام میکرد
بوس برا پرهام جون ِ عسل


من که چیزی نگفتم !!!!
فرشته مامان امين رضا
11 تیر 90 11:53
سلام بابائي0

ناراحت نشين شبيه هردوتاتونه .
بعدش بابائي صداي پرهامو كه قبلا" گژذاشتي براي من اجق وجق پخش ميشه چكاااااااررررررر كنم درست بشههههه

ناراحت نمیشم !!!!
شما فلش پلیر10 را نصب کنی درست میشه .

مامان اميرمهدي كوشمولو
11 تیر 90 12:00
واااااااااي چه جالب...
پرهام جون كاملا تركيبي مساوي از مامان و باباشه.. يعني به نظرم حتي تك تك اعضاي چهره اش رو هم تركيبي برده..

ميگما دل هر دوتون رو بدست آورده پسمل جان..
خدا پرهام گلي رو واسه مامان باباچ و باباچ مامان خوبش رو براش نگه داره

اینو موافقم ...
مامان ماهان
11 تیر 90 17:22
سلام
به نظر من 70 درصد به مامانش و 30 درصد به بابا رفته
خدا حفظش کنه
ایشاالله همیشه عروسی و شادی باشه

ممنون
فریبا
11 تیر 90 18:23
سلام
ای بابا مگه شک داشتی شبیه شما و مامانشه؟؟؟؟

اما واقعا خیلی شبیه هستن
خدا هر دو تا رو براتون حفظ کنه
هم پرهام جونو هم همسر عزیزتون
و خدا باباچ هم برای پرهام جون حفظ کنه

بله دیگه!میخواستیم شبیه کی بشه !
مامان طاها
11 تیر 90 19:14
سلام به نظر من تو یه نگاه شبیه مامانیه اما جزیی شبیه باباییه از راهنمایی شما هم ممنونم

فکر کنم منظورتون اون روی سکه اش بوده !
خواهش میکنم .
تینا
11 تیر 90 20:22
سلام !!! به نظر من بیشتر شبیه مامانشه ... البته از قدیم هم میگفتن بچه اول اگه پسر باشه به مامانش میره ... فکر کنم این نظریه ثابت شده

نظریه! شنیده بودیم حلال زاده به داییش میبره که انگار واقعیت هم داره!

مامان پرهام
12 تیر 90 7:30
وای چقدر شبیه مامانشه وای خوش بحالش .

چون شبیه مامانشه !!!
مامان آريا
12 تیر 90 10:44
سلام بابايي ناراحت نشيد شبيه شما هم هست البته اندازه 20 درصد الباقيش شبيه مامانيشه
پرهام خوشگل و شيرين زبونم و ببوسين قربونش برم

قبول ... همین یکذره اش هم کافیه !!!!
مریم
12 تیر 90 12:29
سلام تعطیلات خوش گذشت هر چند توی تهران که فکر نکنم خوش بگذره ؟


به خاطر سلامتی پرهام بیشترش توی خونه زیر باد کولر خوش بودیم ...!
مامـان آتـیـن
12 تیر 90 12:37
99% مامان
1% باباچ


سهم باباچ 1%!!! من توی این عکس 8 ماهه بودم ولی مامانی 4 سالشه و پرهام الان 2 ساله ! بچه ها هر موقع شبیه یکی میشن فعلا شبیه مامانی ...!P


فریبا
12 تیر 90 14:57
انجامش از فکرش جالب تره
پس انجام بده تا کم نیاری
منتظرم هاااااااا

بذار دوربین بیارم با موبایل خوب در نمیاد !!!
لواشک(✿◠‿◠)
13 تیر 90 10:55
سولانگ آقای پدر قبلا خوندمتون ولی حس کامنت دهی نیومد که نیومد
حالا که اینطورشد کل وجودش به باباش رفته


مثل جوجه های شما ...!
مامان آريا
13 تیر 90 11:59
خوب بابايي شايد البته شايد بزرگتر كه شد 20 درصدتون بشه 21 درصد بازم مي گم شايد
پس نا اميد نباشيد به آينده اميدوار باشين



کاملا باهاتون موافقا وقتی پشت لبش سبز بشه ...!
فریبا
13 تیر 90 17:40
سلام من آپم وقت کردی بیا
معصومه عمه پرهام
13 تیر 90 20:43
شبیه هردو تاتون که هست ولی خودمونیم ها بیشتر شبیه شماست
نمیدونم چرا بقیه گفتن بیشتر شبیه مامانشه

خواهر زادم، آیه، به باباش میگه باباچ و به داداشش میگه داداچ...
پرهام گلی رو ببوسید

ممنون از نظرتون

مامان زهرا نازنازی
14 تیر 90 6:10
خیلی برام جالب بود

پرهام جون ترکیبی از چهره مامان و باباشه

خیلی دقت کردم تا بتونم درصدش رو تشخیص بدم ولی چون سن شما و مامانش در عکس ها فرق داشت یه کم کار سخت شد

ولی نمی دونم چرا همیشه میگن پسرها شبیه مادراشون هستن و دخترها شبیه پدرهاشون به نظر من این انصاف نیست

همیشه شاد باشید

در هر صورت عزیز و دوست داشتنی هستند.
مامان پرهام
14 تیر 90 7:22
چرا آپ نکردین ؟

مادرم چشمش را عمل کرده ...
helia & Sarah
14 تیر 90 8:43
بازم سلام بخاطر زحمتایی که دادیم ببخشید عوضش پرهام جون با افتخار یکی از دوستای هلیا جون شد .
شما را با نام وبلاگتون اد کردم.

شما هم لینک شدید@};
مامان آريا
14 تیر 90 13:00
سلام
آره ديگه وقتي مرد شد و سيبيل درآورد شبيه شما مي شه اونم فقط به اين دليل كه مامانش سيبيل نداره وگرنه بازم شبيه ماماني مي شد
خدا شوما و ماماني رو براي پرهام جوني نگه داره فرقي نمي كنه شبيه كدومتون باشه مهم زحماتيه كه هردو شما براش مي كشيد اميدوارم توي آينده موفق باشه تا خستگي از تنتون در بياد

بهش سفارش میکنم هیچوقت سیبیل نذاره! شوما خیالت راحت ..!
helia & Sarah
15 تیر 90 10:43
70 به 30 به نفع مامان پرهام

بازم خوبه اینجوری...